Sunday, 23 October 2011

Setiap Kali Hari Ahad

salam sume ! hallo-hallo guys

hmm . stiap kali hri ahd mzti aq kne ddk rumah sorang2 .adush ! dbgn je dri tydo aku tngok kat ruma x de spe2 pon .jaz aku sorng je.nak thu x brpe lme sye tydo .strt tydo dlam pkul 1 lbih p.m-5 lbih p.m .hmm x lmekan ?kte pon hnye hri ahd je time reht ila .so, ni la time untk blaz dndam ! yea ! haha !


tngok gmbr kat ats 2 .bosan la .mne xnye .mumy , dady & adik sbok edar kad khwin & tros pg tngok adik ila y ke-4 kat hostel .sp lg kalau bukan adik kina .kaka nmbr 1 kluar ngn tunag die .kte x nak kluar .dem ! kaka num 2 pgi krje .dak abng asyik ngayau je la die 2 .ishh ! pe pon x bolh .tnggl la aku kat ruma ni sorng2 je .NASIB BAIK de temn bosn aku ni .hehe .



ha ! ni la temn syng aku ni .INTERNET !itulh die teman aku .hilang skit bosan aku ni .lalala ~~ syng lbih kmu la umuahh !kalu buka tenet aq akn buka Facebook , Blog & laz skali Twitter .hemm ! cam dah x thu nak tulis ape .ok la .hnye ni je y ila nak bg thu .ok la ni je y ila nak bg thu .ok bye
Thanks Sudi Baca Entry Ila ! Folow And Komen Kalau Korang Like

No comments: