Sunday, 18 March 2012

Impian Saya Bila Tahu Komputer

salam sume ! hallo-hallo guys

ok diary a.k.a blog yang aq syang ! kat sni aq nk bgi tahu yang aku nak sngat capai impian aku ni .kalau korang nk tahu aku nak sangat bukak kedai kompuetr .ok .sekarang ni aku kan dah tahu pasl komputer, so skarng ni aq kalu bolh nk bukak 1 kedai komputer y brfaedah untuk aq .skurng2nye aku dpt bnggekan ibu n ayh aku .

hai ! sdih plak rsenye nk2 bolh pulak lgu buatmu ibu ni kluar .arghh ! nk nangis rasenye .rndu pulak kat family aq .pda hal bru je blik kot dri uma .

aku x bolh lemah .aku kne stdy btol-btol dan capai impian aku ni .yes ! aku yakin aku bolh buat .kadai komputr y pnuh dgan brng2 komputer .n repair2 komputer. sronoknye !

Ya Allah Ya Tuhanku ! ko makbulkanlah impian aku ni .walupun aku tahu ianya suash .tp insyaAllah degn bantuanmu aku bolh lakukan .amiinn ya Allah


Thanks Sudi Baca Entry Ila ! Folow And Komen Kalau Korang Like

No comments: