Wednesday 20 June 2012

salam sume ! hallo-hallo guys

hai followers yang ku syg! time aq tngah type blog ni aq tngah pikir pe tjuk entry aq kali ni ye n kluar pulak lagu "Aku Suka Dia" yang peliknye lappy member aq pon kluar lgu ni gak. tntu la aq gune earfon bile dngar lagu ni ha .law x mhu dah macam bunyi hape kat lam bilik ni ha. ok korang nak tahu x .hari ni aq cam happy + kecewa. wah kelas kau jah nak plus2 sesuke ko je. HAHA !

akhirnya !!! mesej aku ngan si pulan ni bertukar jadi kau n aku. so, aku x de la risau naw tok pikir bnde yang bukan2. *ila kau nak kata laki ty de soul kat ko ke? oh demn! aku happy sbab dah x payah nak bhasakan diri pe dengan si pulan ni pe ha. tu la storynye. wawawa! *pelik la ko ni ila bnda cam 2 je y kau nak pikir  suke hati aku la nak kta pe pon. just read je la followers ku syg!

KECEWA? hmm? np ek aku kcewa? ok aku nak story ni la. aku x de la kcewa sangat. mesti korang nak kata yang aku kecewa dgn dia bhasakn dri die ngn aku just kau aku je skangnikan? aku dah thu da. HAHA! de skit la. gedik je kau jah! mne la aku x pelik. hmm thu la dah berCOUPLE ko mat! bile x couple bhsakn sy awk la n tah pape je ko mat!

aku x mrah pon. seyes la! xkan la ila yg jelita ni nak tipu lakkan. hohoh. psan je ko ila. grrrr. ok aku nak buat  PENGAKUAN! dengar sume!!

DENGAN INI SAYA YANG BERNAMA JELITA! wahh! ko men2 ea ila. ok la sorry ): ni betol2 ok.hmm aku just nak buat pengakuan y aku doakn kau ngan si dia bhagia hingga ke akhir hayat n cept2 kahwin taw .good luck beb!



semoge korang cepat kahwin n bila dah kahwin x de la bnyak snagt maksiat yang akn kita lakukan. thaniah la kpada manusi dluar sna y kahwin mude. molek naw la tu (:

*korang mesti pelikkan aku type aku kdang2 cam ni - AQ. hehe ! sory geng korang x payh nak pening ok. aku ni plik sikt. hope korng fham la. 
Thanks Sudi Baca Entry Ila ! Folow And Komen Kalau Korang Like

No comments: